sobota, 17 stycznia 2015

Koronkowe serce

Witam Was po tygodniowej przerwie :) Strasznie żałuję, że nie mogę pisać częściej... głowa pełna pomysłów, a czasu wciąż za mało... 
Dość już marudzenia i przejdźmy do tytułowego serducha. Białe zawijasy które zrobiłam na sercu, przypominają mi delikatną koronkę, a powstały za pomocą embossingu na gorąco :) Może w skrócie wyjaśnię co to takiego :) 
Za pomocą zwykłych silikonowych stempli i specjalnego bezbarwnego tuszu do embossingu, odbiłam wzorki, które posypałam białym pudrem, również do embossingu. Na koniec wygrzałam wszystko specjalną nagrzewnicą. Puder złączył się w całość, tworząc właśnie taki wypukły wzór. Bardzo podoba mi się ten efekt, a kolory pudrów są najróżniejsze :) Jak tylko znajdę chwilkę, postaram się zrobić tutorial, jak powstają takie zawijasy. Co Wy na to ?







12 komentarzy:

  1. Przepiękne jest! Faktycznie wygląda to jak cieniutka koronka :) Strasznie mi się podoba, że Ty tak umiesz łączyć ze sobą różne style, rzeczy, techniki; świetnie Ci to wychodzi a i efekt miły dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie wiem co to za technika, ale wygląda na bardzo skomplikowaną, zrób tutorial! Koroneczka wyszła świetnie, przypuszczam że używając pasty strukturalnej nie byłoby takiego delikatnego efektu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt fantastyczny! Czekam na tutorial, najlepiej bardzo szczegółowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i urocze :) Będę odwiedzać pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jest fantastyczny! Bardzo jestem ciekawa jak to się robi i chętnie zobaczę tutorial :) Serducho prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszko ❤ jest przepiękne!
    Dziękuję za odwiedzinki, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny efekt! :-) Co prawda opis wykonania brzmi jak przygotowania do wyprawy w kosmos, ale czekam na opis krok po kroku - może też się skuszę? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te serducha powoli stają się Twoją specjalnością, a może już są :)
    Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. dech mi zaparło z wrażenia cudne

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. czekam z niecierpliwością na filmik. Pozdrawiam serdecznie. http://fotoogrod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń