piątek, 3 kwietnia 2015

Wiosenny chustecznik

Bardzo dawno nie było mnie tutaj... egzaminy, egzaminy i jeszcze raz egzaminy... jeszcze matura i będę mogła nareszcie spokojnie odetchnąć :) 
Troszkę pomysłów nazbierało mi się przez czas mojej nieobecności, a dzisiaj jeden z nich :) Rzadko wykonuję cos dla siebie w decoupage, ale tym razem zrobiłam wyjątek. Wiosenny chustecznik w piękne delikatne kwiaty. Co tutaj dużo mówić- klasyczny decoupage, tradycyjnie ozdobiony wstążeczką. 
Powoli trzeba wprowadzać takie wiosenne akcenty do domu, chociaż pogoda stroi nam jeszcze żarty :)




Aż wstyd mi się przyznać ale z tego wszystkiego zapomniałam o pierwszej rocznicy mojego bloga... mam w planach zorganizować rocznicowe candy i mam nadzieję, że niedługo pojawi się na blogu :)

4 komentarze:

  1. Śliczny...
    Zdrowych i spokojnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo łądny delikatny i dziewczęcy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, wstążeczka pasuje pod kolor :) Wszystkiego najlepszego na święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie za życzenia i również życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń