środa, 27 sierpnia 2014

Drewniany piórniczek

Wrzesień zbliża się wielkimi krokami, a ponieważ ten miesiąc przeważnie kojarzy się ze szkołą, to chcę pokazać Wam nic innego jak oczywiście piórnik :)
Tym razem w mojej pracy królują piękne kwiaty, a stwierdziłam że i groszki się wpasują. Całość wyjątkowo utrzymałam w czerwonej kolorystyce, a miejsce na kokardkę oczywiście również się znalazło :) Piórnik jest gdzieniegdzie bardziej odrapany, ale tak właśnie chciałam.
Jak Wam się podoba taki decoupagowy szkolny dodatek? Czy tylko mi drewniany piórnik z przegródkami, kojarzy się z dawnymi czasami?






11 komentarzy:

  1. Będę mało oryginalna i napiszę: jest PIĘKNY !!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Natalia :) przejrzałam twój blog - bardzo ładne prace wykonujesz w technice decoupage, mam pytanie ile warstw lakieru na nie kładziesz? (taka ciekawość dekupażowa ;) przeze mnie przemawia) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że podobają Ci się moje prace :) Lakier nakładam różnie... przeważnie zawsze dwie warstwy, a zdarzy się że czasami trzy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jestem najszczęśliwszą posiadaczką takiego oto piórnika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!! Dodają bloga Twojego do polecanych. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, w jakiej cenie jest ten piórniczek ? Jest cudny, bardzo bym go chciała kupić dla mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Myślę że 30 zł + koszty przesyłki. Możemy kontaktowac się mailowo: natalia2.12@o2.pl
      Pozdrawiam :)

      Usuń