środa, 6 sierpnia 2014

Kwiatowe poduszki

Na moment odbiegnijmy od tematu decu, ponieważ chcę Wam pokazać poszewki na poduszki, które sama uszyłam - tak naprawdę pierwszy raz w życiu :D Uczę się szyć od niedawna i może tym poduchom do perfekcji daleko, ale muszę nieskromnie przyznać że jestem z siebie dumna.
Moją motywacją były inne blogi, oraz chęć spróbowania czegoś nowego. Chciałabym dalej się uczyć i mam nadzieję że mi się uda. Może z czasem będzie się tu pojawiać więcej takich postów? Bardzo bym tego chciała :)! 




 Do kompletu powstał jeszcze bieżnik na stół :) 

Zaszły u mnie małe wizualne zmiany :) Korzystałam ze ślicznych grafik, które znalazłam na blogu  http://www.mypinkplum.pl/  Bardzo polecam !

6 komentarzy:

  1. założę się ,że uszyjesz sobie niejdną piękną rzecz :) a podusie w te wzory- bardzoooo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Twój blog mnie bardzo zachęcił do szycia :) a za poduchy dziękuje :)

      Usuń
  2. pierwszy raz!!?? no nie wierzę ;) piękne!!i bieżniczek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne poduszeczki! Możesz być z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń