wtorek, 21 lipca 2015

Subtelna zakładka

Czasami lubię zrobić coś dla siebie w decu, ale zdarza się to bardzo rzadko. Zazwyczaj sprawiam prezenty moim bliskim, znajomym a o sobie zapominam :)
Ale tak już mam, lubię sprawiać ludziom radość :)
Tym razem zrobiłam dla siebie zakładkę do książki. Taką prostą, zwykłą, w stonowanych, troszkę pastelowych kolorach- czyli typowo w moim klimacie :) Dla urozmaicenia, aby nie było tak nudno, przykleiłam dwa delikatne piórka i dodałam wstążeczki. 
Niby tak mała, niepozorna rzecz, ale jednak trochę pracy przy niej miałam...Teraz wystarczy tylko siegnąć po ulubioną książkę :) 

 




4 komentarze:

  1. Śliczna! Tylko nie wiem czy zamiast czytać książkę nie skończyłoby się na patrzeniu na to cudo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna! Ale chyba używałabym jej do ozdoby bo bałabym się ją zniszczyć!:)

    Miłego dnia, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, te detale z piórkami super :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ta zakładka. Bardzo mi się podoba, idealne kolory i te piórka dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń