niedziela, 14 grudnia 2014

Świąteczne ozdoby

Przepraszam Was za moją chwilową nieobecność, ale miałam strasznie zabiegany tydzień i jak zwykle zabrakło czasu (tak wiem, klasyczna wymówka...) Ale już wracam i zdradzę Wam, że trochę różności powstało w mojej pracowni :) Między innymi drewniana choinka, oraz zawieszki, a wszystko w stylu shabby chic :) Choineczka pięknie zdobi kącik w jadalni, a drewniane renifery i śnieżynki, powiesiłam na girlandzie :)
U mnie przygotowania do Świąt za chwilę rozpoczną się na całego- w końcu już niedługo ten szczególny dzień. A jak jest u Was ? :) Miłego dnia!





8 komentarzy:

  1. Piękne. Bardzo lubie ozdoby drewniane shabby chic, Zapraszam do mnie na bloga, jest tam Pan Łosiu drewniany shabby chic. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostota i elegancja zarazem :-)
    Jeśli chodzi o przygotowania do świąt... To jestem z nimi jeszcze w lesie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :) Lubię shabby chic a tak rzadko robię prace w tym stylu :)
    U mnie przygotowania do świąt idą... właściwie to nie idą, nie starcza mi czasu na nic :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Renifer cudny i w ogóle tak świątecznie się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby, bardzo podobają mi się takie klimaty :-) U mnie też praca wre, kolorów moc :-) Pozdrawiam ciepło, już świątecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadłam przez przypadek na twojego bloga - cudne ozdoby, pięknie wykonane. Prace czyste aż zazdroszczę :) mam pytanie gdzie zakupiłaś ozdoby z posta? :)
    oczywiście dodaję do listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Ozdoby kupiłam na inspirello.pl :)

      Usuń