niedziela, 21 grudnia 2014

Zimowa ulica

Między pieczeniem pierników a ubieraniem choinki, znalazłam chwilę żeby wpaść na bloga :) W końcu muszę zobaczyć co u Was nowego :) 
Dzisiaj kolejne serducho, tylko tym razem dużo większe. Do ozdobienia znów użyłam mojej ulubionej pasty śniegowej, a dla lepszego efektu oprószyłam całość brokatem. Dodatkowo przykleiłam scrapowe śnieżynki i serducho z zimową ulicą gotowe. Szkoda że za moim oknem nie mogę dopatrzeć się takiego śnieżnego widoku... :)
Miłej niedzieli ! :)





A z racji tego, że na tym sercu są śnieżynki i sztuczny śnieg, zgłaszam je na wyzwanie do DECU Style :) 


10 komentarzy:

  1. pięknie to wymyśliłaś a wykonanie jeszcze wspanialsze :*
    brawo :) i trzymam kciuki :)
    ps. Miałam już zniknąć a blogowego przed Świętami no ale jak się tu oprzeć i nie napisać kilku miłych słów :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. serduszko jest przepiękne, cudownie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i bardzo pomysłowe! Powodzenia w wyzwaniu, bo praca jest naprawde śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne dzieło! Zimowe i świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam mocno kciuki za to serduszko, bo naprawdę jest prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszko :)
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przepiękne :) Przyznaję się bez bicia, że takie serwetki są jednymi z moich ulubionych- kocham takie świąteczne widoczki :) Zresztą ja w ogóle kocham wszystko co świąteczne, ale takie ozdoby po prostu są magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne serducho:)Gratuluje wygranej :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się, że Twoje serducho wygrało!!! Cudne jest!

    OdpowiedzUsuń