niedziela, 7 grudnia 2014

Wyniki Candy :)

Nareszcie ogłoszenie wyników mojego konkursu. Szczerze mówiąc, sama nie mogłam się już doczekać:) 
Na początek, chciałabym podziękować za tak dużą liczbę zgłoszeń, jak na pierwszy raz. Do Candy zgłosiło się 35 osób, było to dla mnie bardzo pozytywne zaskoczenie :)
Nie przedłużam już i przechodzę do wyników :)



  Świąteczne ozdoby w stylu shabby chic zdobywa... :)


Gratulacje! :) Adres do wysyłki proszę wysłać na maila natalia2.12@o2.pl 

Jeszcze raz dziękuję wszystkim i zapewniam, że nie był to ostatni konkurs w moim Atelier :)   
Miłej niedzieli! :)

13 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    mialam cicha nadzieję, że Mikołaj u mnie zjawi

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęśliwej wygranej! Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa!!! Dziękuję! ;) Pierwszy raz coś wygrałam, rany, jestem bardzo szczęśliwa :) Coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i ja, dziękuje za zabawę :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ! :) I dziękuję za zabawę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję zwyciężczyni a Tobie dziękuję za zabawę :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń